"Amazon a făcut teste care au arătat că vor pierde 1,6 miliarde de dolari în fiecare an dacă încetinesc siteul cu doar o secundă."
47%
In 2020, 47% dintre utilizatorii unui site se așteaptă ca o pagină web să se încarce în aproximativ 2 secunde.
67%
67% dintre vizitatori vor abandona o pagină care durează 3 sau mai multe secunde pentru încărcare.
40%
40% dintre cumpărători spun că nu vor aștepta mai mult de 3 secunde pentru încărcarea unui site web.
79%
79% dintre cumpărătorii online spun că nu vor reveni pe un site web dacă au avut probleme cu viteza de încărcare.
85%
85% dintre utilizatorii de internet se așteaptă ca un site mobil să se încarce la fel de repede sau mai repede decât pe desktop.
51%
51% dintre utilizatorii de internet mobil spun că au întâlnit un site web care s-a prăbușit, a înghețat sau a primit o eroare.
Intrebări frecvente
Găsiți răspunsuri la întrebările dvs. aici sau scrieți-ne
Cum se utilizează corect SEO PAC?
Introduceți numele de domeniu sau adresa URL în linia activă și faceți clic pe iconita . În câteva secunde, site-ul nostru va genera un raport SEO. Verifică scorul paginii, notificări, avertismente, erori critice. Dacă vedeți un parametru necunoscut în analiza SEO a site-ului web, treceți mouse-ul peste o pictogramă „i” și aflați o scurtă descriere.
Ce înseamnă scorul SEO al paginii în SEO PAC?
Scorul de pagină este rata noastră internă bazată pe o combinație de evaluare a erorilor critice, avertismente, notificări și rezultate ale vitezei Google. Este o măsură relativă. Așadar, folosiți-l pentru evaluarea modificărilor pe care le faceți pe pagină în timpul următorului test SEO.
Cum să lucrezi cu rezultatele scanării site-ului web?
Utilizați sfaturi scurte ale software-ului nostru de analiză SEO pentru remedierea erorilor și încercați să vă faceți pagina ideală în SEO PAC . Atenție, că obțineți rezultate pentru o pagină exactă, nu pentru toate paginile site-ului. Deci, probabil, trebuie să faceți o mulțime de schimbări pe întregul site pentru a crește scorul SEO general al site-ului.
Care este influența erorilor SEO în clasamentul paginilor?
Optimizarea paginii este unul dintre semnalele importante pentru roboții motoarelor de căutare. Optimizarea SEO este despre calitatea site-ului dvs. Prin optimizarea paginii pe baza recomandărilor SEO PAC , puteți:
Creșteți volumul de trafic organic completând corect titlul, descrierea, etichetele alt și verificați redirecțiile.
Îmbunătățiți clasarea pozițiilor site-ului în motoarele de căutare prin creșterea vitezei site-ului și eliminarea link-urilor defecte.
Eliminați vulnerabilitățile site-ului principal. Drept urmare, nu veți deveni victimă a concurenței neloiale.
Am rezolvat erorile de pe site-ul meu în conformitate cu recomandările verificatorului tău SEO. Cum pot evalua impactul acestor modificări asupra volumului de trafic și asupra pozițiilor site-ului din SERP?
Fixarea erorilor în optimizarea tehnică are loc de obicei în paralel cu alte lucrări de pe site. La început, vă recomandăm să surprindeți modificări pe site-uri la scară largă în sistemul dvs. de analiză web (de regulă, este cel mai convenabil să faceți acest lucru în Google Analytics). Adăugând acest eveniment deodată, puteți estima în orice moment:
Cum s-a schimbat comportamentul utilizatorilor de pe site? (numărul de pagini vizionate, timpul de pe site, procentul de eșecuri);
Modul în care numărul de utilizatori returnați s-a schimbat în comparație cu perioadele anterioare (utilizați o analiză de cohortă);
Modul în care s-au schimbat pozițiile pentru anumite cuvinte cheie și paginile de destinație (cum ar fi Google Search Console și Yandex Webmaster pentru a evalua modificările).
Nu am abilități de a remedia erorile colectate de către SEO PAC. Mă poți ajuta să rezolv această problemă?
Da, va putem rezolva problemele principale ale siteului (cum ar fi viteza pe mobil, desktop si erorile on page seo). Pentru o estimare exacta de timp si alte costuri va rugam sa va analizati siteul in SEO PAC, apoi la sfarsitul raportului, va rugam sa completati formularul generat.
Am verificat cele mai vizitate site-uri web în SEO PAC și am descoperit că multe dintre ele au o mulțime de erori tehnice. De ce ar trebui să remediez astfel de greșeli dacă gigantii afacerilor online nu fac asta?
Ar trebui să vă amintiți despre astfel de puncte:
Unele dintre site-urile depun eforturi pentru a obține trafic din recomandări și surse sociale, e-mail și chiar trafic direct, dar nu și din motoarele de căutare. În acest caz, unele erori SEO nu sunt atât de importante pentru acesti giganti.
Pentru un site web imens, cu diferite modalități de acoperire, câteva erori nu sunt critice. Dar pentru site-ul dvs. web pot fi fatale. Fiecare site are propria tehnica de trafic, dar cautarile in google nu le vor bate nici un tip de marketing.
Vrei să te ajutăm noi cu rezolvarea erorilor ?
Iți imbunatatim scorul site-ului la peste 95% !
Iţi rezolvăm:
1. Erorile prioritare
2. Viteza paginii pe desktop/mobil
3. Optimizare ON Page SEO
Iţi îmbunătăţim:
1. Codul sursa al site-ului
2. Poziția in rezultatele locale Google
3. Valoare permanentă a serviciilor
4. UX bun -> Rata de conversie mai bună.
5. Îmbunătățirea CTR (Rata de clic).
6. Mai multe surse de trafic organic.
7. Identificarea cuvintelor cheie lungi si implementarea lor
Economie de timp
Unicitatea
Marketing ieftin și puternic
Dupa rezolvarea erorilor: TU, nea GOOGLE, clientii tai si FOCAveti fi mult mai fericiti. Ce mai astepti?